banner1yellowBig3

4-2 کدام لوازم آرایش قابل اطمینان ترند؟,Which, accessories, makeup, portable, reliable, more,?

کدام لوازم آرایش قابل اطمینان ترند؟

,Which, accessories, makeup, portable, reliable, more,?

بسیاری از ما گمان می‌ کنیم که ارگانیک یعنی طبیعی و گیاهی. درست است که یکی از ارکان ارگانیک وجود مواد طبیعی و گیاهی در محصول است اما این تنها رکن آن نیست با توجه با تعاریف مربوط به ارگانیک بودن حتی آب هم می‌تواند غیرارگانیک باشد! از طرف دیگر این روزها دیگر ارگانیک تنها به مواد غذایی اطلاق نمی‌شود بلکه مواد آرایشی بسیاری وارد بازار شده که ادعای ارگانیک بودن دارند؛ موادی که قیمتی بسیار بالاتر دارند و عموما هم بي‌رنگ و رويند ولی می‌گویند بسیار سالم‌ترند! در مواجهه با این محصولات با چند سوال روبه‌رو می‌شویم؛ اینکه آیا واقعا ممکن است یک محصول آرایشی ارگانیک باشد و چطور باید این ارگانیک بودن را تشخیص داد و همچنین این محصولات ارگانیک به چه کسانی توصیه می‌شوند .

ارگانیک بودن یعنی چه؟
ارگانیک یعنی محصول مورد نظر در روندی طبیعی تهیه شده باشد. در محصولات غذایی ارگانیک مثل میوه یا محصولات کشاورزی، ارگانیک یعنی به صورت طبیعی و بدون استفاده از کود یا آفت‌کش‌های شیمیایی کشت و تهیه شده‌ باشد درست مانند روش‌های قدیمی کشاورزی که  از آفت‌کش‌ها و کود‌های شیمیایی استفاده نمی‌کردند؛ از این جهت است که پشت عنوان ارگانیک «تهیه شده به روش کاملا طبیعی» می‌آید. در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی هم قاعدتا باید همین معنا و مفهوم وجود داشته ‌باشد ولی از آنجا که تهیه محصولات آرایشی بدون تداخلات شیمیایی بسیار مشکل و هزینه‌بر است به نظر می‌رسد که تهیه یک محصول آرایشی- بهداشتی کاملا ارگانیک غیرممکن است و تنها درصد خاصی از مواد درون آن ارگانیک است.

هيچ محصولي صد‌ درصد ارگانيك نيست
دلیل دیگر براین مدعا که در محصولات آرایشی ارگانیک صددرصد نداریم این است که اگر قرار باشد این محصولات کاملا ارگانیک باشند تنوع بسیار کمی پیدا می‌کنند، همانند گذشته که برای رنگ مو چند مورد محدود حنا و وسمه و... را داشتیم و نهایتا ترکیب آنها می‌توانست چند رنگ محدود دیگر ایجاد کند و به طور حتم امروز نمی‌توان با همان مواد محدود این تنوع بی‌حد مواد آرایشی را تولید کرد بنابراین تولیدکنندگان ناچار می‌شوند برای افزایش تنوع افزودنی‌هایی را به این مواد گیاهی اضافه کنند.

از طرف دیگر بسیاری از چیزها از جمله یک گیاه خاص به نظر طبیعی می‌آیند اما باید پرسید آیا واقعا در تهیه و پرورش آنها همه اصول ارگانیک بودن لحاظ شده‌ است، آیا آب آبیاری یا کودهای مصرفی همه استانداردها را داشته‌اند.

به دنبال كدام ارگانيك‌ها برويد؟
به نظر می‌رسد چه در اینجا و چه در خارج از کشور روی کلمه ارگانیک کمی اغراق وجود  دارد و به هرچه که تا حدودی مواد گیاهی و طبیعی در آن وجود دارد، نام ارگانیک می‌دهند و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند در حالی که به طور استاندارد محصولی ارگانیک دانسته می‌شود که بالای 70 درصد آن از مواد گیاهی و بدون هیچ‌گونه تداخل شیمیایی باشد. یادتان باشد محصولات ارگانیک (Organic) محصولاتی هستند که در تمام مراحل رشدشان با سیستم طبیعی هماهنگ باشند و در خاکی که از چند سال قبل هیچ‌گونه سموم دفع آفات گیاهی مانند علف هرزکش‌ها، قارچ‌کش‌ها و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده و فقط با مواد طبیعی مانند کمپوست گیاهی تقویت شده، رشد کرده باشند. این محصولات به دلیل پروسه تولید گران‌تر از سایر محصولات هستند و این موجب شده برخی از تولیدکنندگان بدون داشتن شرایط لازم از این نام استفاده کنند پس در خرید محصولات ارگانیک دقت کافی داشته باشید.

چطور ارگانیک بودن را تشخیص دهید
ادعای ارگانیک بودن یک محصول آسان است ولی ثابت کردن اینکه محصول تهیه شده کاملا بدون دخالت‌های شیمیایی و صنعتی به ثمر رسیده ‌است، آسان نیست و تنها شیمیدا‌ن‌ها می‌توانند از عهده آن بربیایند تا جایی که حتی آبی که در تهیه محصول از آن استفاده شده‌ آغشته به مواد شیمیایی بوده یا خیر. به هر حال آب چشمه هم ممکن است در مسیر خود با مقداری از مواد شیمیایی ناشی از کارخانه‌ها یا... مخلوط شده ‌باشد. بهترین راه این است که روی محصول به دنبال برچسب USDA  باشید؛ استانداردی که تعریف می‌کند میزان ارگانیک بودن آن محصول در حد استانداردهاست؛ یعنی بالای 70 درصد موادی که در آن به کار رفته است ارگانیک بوده‌ ست. یادتان نرود  خیلی بعید است محصولی صددرصد ارگانیک تولید شود.

ارگانیک‌ها هم باعث حساسیت مي‌شوند؟
ارگانیک بودن به این معنا نیست که محصول کاملا بی‌خطر است و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند. کسی که پوست حساسی دارد و مدام درگیر اگزما و دیگر حساسیت‌های پوستی می‌شود، ممکن است نسبت به محصولات ارگانیک هم حساسیت داشته ‌باشد مثلا اگر آلرژی‌های غذایی را در نظر بگیریم، شایع‌ترین موادی که موجب عود چنین آلرژی‌هایی می‌شوند همان مواد گیاهی مثل توت‌فرنگی،  گوجه‌فرنگی، خربزه، طالبی، آجیل و... هستند. بنابراین نمی‌توان معیار را این قرار داد که هرمحصول گیاهی و ارگانیک حساسیت نمی‌دهد؛ چرا که مواد صددرصد گیاهی هم می‌توانند باعث آلرژی شوند پس اشخاص با پوست‌های حساس نباید به صرف ارگانیک ‌بودن اقدام به خرید کنند.

پزشکان چه توصیه‌ای دارند؟
در درمان بیماری‌های پوستی، ما پزشکان بیشتر گرایش داریم که از نسخه‌های ساختنی استفاده و  از محصولات کارخانه‌ای پرهیز کنیم و کرم‌ها و لوسیون‌های ساختنی و به اصطلاح جالینوسی را تجویز کنیم؛ چرا که در داروهای کارخانه‌ای مواد افزاینده‌ای چون نگهدارنده‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها و مواد قارچ‌کش و... وجود دارد که ممکن است برای پوست‌های حساس مشکل ایجاد کند بنابراین با تجویز داروهای ساختنی از مواد نسبتا گیاهی و سالم‌تر مثل اوسرین می‌توان تا حدی به ارگانیک بودن نزدیک شد. باید یادآورشد اگر بخواهیم در تجویز داروها و کرم‌های بهداشتی زیاد به ارگانیک بودن متکی باشیم هزینه‌ها سرسام‌آور خواهد شد و امکان درمان برای بعضی‌ها دور از دسترس می‌شود.

كدام‌يك مرغوب‌ترند؟
به طور حتم لوازم آریشی ارگانیک بر غیرارگانیک ترجیح داده ‌می‌شود(به شرط آنکه نسبت به ارگانیک بودن مطمئن باشیم)اما همان‌طور که گفتیم نکته مهم استفاده معقول از لوازم آرایشی است نه ارگانیک بودن یا نبودن. در بین انواع لوازم آرایشی اگر بخواهیم برای بعضی‌ از آنها هزینه بیشتری کنیم و برخی را ارگانیک بگیریم باید لوازم آرایشی را که به مخاط نزدیک‌تر هستند، مرغوب‌تر تهیه کنیم مثلا رژلب یا لوازم آرایشی چشم باید بهتر باشند چرا که به‌راحتی از طریق مخاط وارد بدن ما می‌شوند ولی کرم‌پودر از مخاط دور است و تنها با پوست در تماس است و در نتیجه ضرر کمتری برای سلامت خواهد داشت.

عارضه هم دارند؟
یکی از مواردی که درباره استفاده از لوازم آرایشی مطرح است این است که استفاده مداوم از چنین محصولاتی می‌تواند برخی از بیماری‌های پوستی مثل آکنه یا جوش‌ها را تشدید کند زیرا یکی از مواد ارگانیکی که از پشم گوسفند به وجود می‌آید اوسرین است که در بسیاری از کرم‌های آرایشی و بهداشتی وجود دارد. در این صورت اگر افراد مستعد جوش از کرم‌های ارگانیک حاوی این ماده استفاده کنند به احتمال زیاد آکنه‌های‌شان شدیدتر می‌شود بنابراین تنها انتخاب محصول ارگانیک برای سلامت پوست کافی نیست بلکه باید شرایط پوست هم در نظر گرفته شود. یادتان باشد صرف ارگانیک بودن به معنای بی‌ضرر بودن نیست بلکه چون در تهیه این محصولات از آفت‌کش‌ها و مواد شیمیایی استفاده کمتری شده‌ است، ضرر این سموم شیمیایی برای پوست کمتر است، بنابراین تنها می‌توان آنها را کم‌ضررتر دانست.

كدام محصول را بخريم؟
نظر شخصی بنده این است که اگر لوازم آرایشی استاندارد را انتخاب کنیم حتی اگر ارگانیک هم نباشند مشکل چندانی ایجاد نمی‌کنند؛ آنها هم که پوست‌شان حساس است ممکن است ارگانیک‌ها هم برای‌شان حساسیت‌زا باشد، نکته مهم در انتخاب لوازم آرایشی تنها این است که تقلبی نباشد و بتوان با توجه به برند آن از مواد سازنده‌اش آگاهی حاصل کرد و نسبت به سمی نبودن آنها اطمینان یافت. شرط اصلی برای سلامت پوست این است که میزان استفاده از مواد آرایشی کم باشد، هرقدر استفاده کمتر باشد عوارض هم کمتر خواهد بود.

 متاسفانه الگوی مصرف لوازم آرایشی در ایران متفاوت از کشورهای اروپایی و دیگر کشورهاست.  اگر خانم‌های آنجا تنها برای مهمانی‌ها آرایش می‌کنند و در فعالیت‌های روزمره و محل کار مواد آرایشی به کار نمی‌برند در ایران خانم‌ها به طور روزانه از مواد آرایشی استفاده می‌کنند و حتی در محل کار هم بدون آرایش ظاهر نمی‌شوند و همین استفاده زیاد چه ارگانیک باشد و چه نباشد، مشکلاتی را به همراه خواهد آورد.

ارگانيك‌ها مسموميت زا هستند؟
در محصولات آرایشی قدیمی و رنگ‌‌موها سرب وجود داشت ولی این روزها کمتر از این ماده در محصولات استفاده می‌کنند حتی در وسمه که  در قدیم به عنوان رنگ موی طبیعی به کار می‌رفت هم سرب وجود داشت اما گزارشی مبنی بر مسمومیت با وسمه تا به حال ثبت نشده ‌است.

مسمومیت با سرب بیشتر در مصرف آب لوله‌کشی‌های فرسوده و کسانی که شغل‌شان نقاشی است یا افرادی که خانه‌هایی نزدیک کارخانه‌های باطری‌سازی دارند، مشاهده شده ‌است ولی تا به حال مسمومیت سرب ناشی از محصولات آرایشی مثل رنگ مو گزارش نشده‌ مگر اینکه مواد آرایشی تقلبی، ارزان‌قیمت و سمی باشند.

منبع:مجله سیب سبز

شرکت ام تی سی گروپ لندن , انگلستان , MTC GROUP LTD , LONDON , UK

شرکت ام تی سی گروپ لندن , انگلستان , MTC GROUP LTD , LONDON , UK

فیس بوک یلوپیج فارسی لندن , انگلستان

Facebook, Farsi,Uk,Yellow,Pages, London 

فیس بوک یلوپیج فارسی لندن , انگلستان

Facebook, Farsi,Uk,Yellow,Pages, London 

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

وب سایت یلوپیج فارسی UK 

معرفی و تبلیغدر راهنمای مشاغل لندن و شهرهای انگلستان,

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

راهنمای مشاغل  بریتانیا : مراکز تجاری , شرکتها , فرهنگی , دانشگاهها , کالج, پزشکان , بیمارستانها ,خدمات ,ارزی , مالی , صرافی ها , وکلای مهاجرت , کارشناسان , حقوقی ,حسابداران و کارشناسان IT , عکاسان , فبلمبرداران, مشاوران املاک , مهندسین ساختمان ,آژانس توریستی , شرکت هواپیمایی ,آرایشگران , سالون زیبایی, مطب درمانی, دانپزشکان ,مجلات, نشریات ایرانی , به عنوان, یلوپیج فارسی UK ,راهنمای تجارت , کسب کار , بازار هفته ,انگلستان , در جهت  توسعه تجارت حرفه ای  ,ایرانیان, می باشد,

قابل توجه ایرانیان و فارسی زبانان انگلستان

-امتیازات عضویت : 
1-آگهی رایگان ( اسم تجاری , تلفن ,آدرس , نوع فعالیت) در وب سایت یلوپیج ایرانیان انگلستان برای مدت1سال

2-آگهی رایگان (  اسم تجاری , تلفن ,آدرس , نوع فعالیتدرهفته نامه یلوپیج لندن برای مدت4بار ,

3-آگهی رایگان (  تبلیغ تاصحفه از فعالیت  شما ) دروب سایت یلوپیج ایرانیان انگلستان برای مدت ماه  ,

4-آگهی رایگان(  اسم تجاری , تلفن ,آدرس , نوع فعالیت درکتاب سال134یلوپیج ایرانیان انگلستان برایبار  ,

T: +44 (0) 20 7993 8685

T: +44 (0) 20 7993 8685

یلوپیح فارسی جهانی|ایرانیان|راهنمای ,مشاغل کسب , کار ,کدام لوازم آرایش قابل اطمینان ترند؟,  , بریتانیا ,|لندن  ,  انگلستان
www.iranianukyellowpages.com| Iranian UK  Yellow Pages |Farsi irsn  Persian|| UK

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

آگهی ها ی تبلیغاتی در صفحه اول سایت یلوپیج فارسی جهانی لندن

روزی 1 پوند

www.IranianUkYellowPages.com

شرکت یلوپیج فارسی انگلستان  Iranian Uk Yellow Pages LTD

گروه نیازمندیهای یلوپیج فارسی بریتانیا : راهنمای مشاغل انگلستان : مراکز تجاری , شرکتها , فرهنگی , دانشگاهها , کالج, پزشکان , بیمارستانها ,خدمات ,ارزی,مالی ,صرافی ها , وکلای مهاجرت و دادگاهها , کارشناسان , حقوقی ,حسابداران و کارشناسان IT , عکاسان , فبلمبرداران, مشاوران املاک , مهندسین ساختمان ,آژانس توریستی , شرکت هواپیمایی ,آرایشگران , سالون زیبایی, مطب درمانی, دانپزشکان ,مجلات, نشریات ایرانی , به عنوان, یلوپیج فارسی UK , هفته نامه لندن ,کتاب راهنمای تجارت , کسب کارانگلستان , در جهت توسعه تجارت حرفه ای ,ایرانیان و فارسی زبانان می باشد, موبایل 00447702072427

مطالب مرتبط ( یلوپیج فارسی UK )

1 یلوپیج جهانیYellow Pages انگلستان اروپا - امریکا,کانادا - استرالیا,نیوزلند

منتظر آگهی شما هستیم

2) نرخ ارز کشورها NERKH _UK

 

 


 

Save

Save

Save

Save

Save

راهنمای مشاغل,فهرست کسب کار, یلوپیج فارسی جهانی, لندن انگلستان www.IranianUkYellowPages.com

London  UK  Farsi Business Directory

 Photo
   
 
 
 

محل آگهی مراکز تجاری دنیا

  محل آگهی مراکز

   
   
   
   
   

یلوپیج فارسی جهانی  لندن , انگلستان 

1 آرایش , زیبایی لندن , .سالن زیبایی بانوان , آقایان UK
2 آموزش رانندگی . آموزش زبان .گل سازی,گل آرایی UK
3 اقتصاد , بازرگانی , صادرات , بازاریابی , پخش کالای UK
4 بهداشت , درمان . درمانگاه تخصصی , دندان پزشکی UK
5 رستوران , غذا , ساندویج , پیتزا . اغذیه , فست فود UK
6 سفر ,گردشگری ,آژانس هواپیمایی,خدمات مسافرتی UK
7 ورزش , تفریح , باشگاه , صالون کلاس. استخر, سونا UK
8 اشخاص.تدریس خصوصی زبان,.موسیقی. نقاشی,عکس UK
9 پوشاک ,نساجی .کیف , کفش , کمربند , تولید, فروش UK
10 تاسیسات.برق صنعتی, ساختمانی.تجهیزات ,خدمات UK
11 چاپخانه , تبلیغات .تجهیزات، لوازم چاپ، لیتوگرافی UK
12 حمل , نقل بین الملل.دریایی , هوایی .تاکسی سرویس UK
13 خرید , فروش , لندن , بازار. پاساژ , مجتمع تجاری UK
14 اتومبیل .تعمیرگاه مجاز , اتوسرویس , خرید ,فروش UK
15 مشاورین املاک. خرید, فروش, اجاره ساختمان ,خانه UK
16 نفت ,گاز , پتروشیمی .صنایع , معادن , فلزات , ایران UK
17 دارالترجمه رسمی ,مترجمین زبان . مرکزفرهنگ هنر UK
18 فن آوری اطلاعات , ارتباطات , طراحی سایت شرکتها UK
19 فنی,مهندسی.تاسیسات طراحی,اجرای پروژه ساختمانی UK
20 کارشناسان حقوقی ,وکیل مهاجرت .قضایی ,دادگاههای UK
21 کشاورزی.ماشین آلات صنعتی.ساختمانی,کارخانه های UK
22 فروش مبلمان,دکوراسیون ,تلویزیون ،کامپیوتر,لب تاپ UK
23 ماشین, ابزار,قالب سازی,ماشین آلات,تجهیزات انگلستان UK
24 جشن,شادی,کنسرت,مجالس ,مراسم. دفتر ثبت ازدواج  UK
25 مراکز فرهنگی,هنری,موزه ها ,کاخ ها ,آثار تاریخ لندن UK
26 مشاوره, روان شناس, روان درمانی , روان شناسی بالینی UK
27 خدمات ارزی , مالی, صرافی ها , سرمایه گذاری , لندن UK
28 قنادی , شیرینی سرا ی لندن, سوپرمارکت های ایرانی UK
28 عکاسی ,فیلمبردای,آموزش هنرهای زیبا,نقاشی,گرافیک UK
30 شرکت ها ,خدمات بیمه ماشین  ,خونه , تامین خسارات UK
31 حسابداری شرکتها,مشاغل کسب کار,ثبت شرکت لندن
UK
32 فروشگاه , عینک , جواهر , طلا , ساعت , عطیقه , نقره UK
33 سرویس آفیس شرکت,اجاره دفتر,آدرس مجازی شرکت UK
34 دیجیتال مارکتینگ شرکتها ,طراحی وب, فروش آنلاین UK
35 شرکت های سرمایه گذاری F C A , بورس سهام لندن UK
36 آگهی استخدام ,آماده بکار . مشارکت همکاری,شرکتها UK
37 خرید,فروش, تعمیرلب تاپ ,کامپیوتر,موبایل,ماهواره UK
38 خرید ,فروش مواد غذایی,لوازم رستورانها,سوپرمارکتها UK
39 نشریه ایرانی لندن,مجله,هفته نامه,ماهنامه,کتاب یلوپیج UK
40   نیازمندیهای مشاغل کسب کار لندن ,شهرهای انگلستان   UK
01 راهنمای ادارات,مدارس,دانشگاه ها,رادیوTV,مطبوعات UK
02 راهنمای شهرلندن ,دیدنی ها ,شهرهای بزرگ انگلستان UK  
03 راهنمای نمایشگاههای بین المللی لندن,شهرهای بریتانیا UK
04 راهنمای تجارت , صنعت , سرمایه گذاری , بورس لندن UK
05 راهنمای سفر, زندگی لندن , شهر های بزرگ بریتانیا UK
06 راهنمای سفارت,بانک ها, اتاق بازرگانی ایران,انگلستان UK
07 راهنمای ویزا , اقامت , مهاجرت , استخدام ,کسب کار UK
08  راهنمای ثبت شرکت , اخذ مجوزهای تجاری لندن UK
09 راهنمای مراکزفرهنگی , مدارس فارسی زبانان, ایرانیان UK
010 راهنمای جشنها,مراسمها,یاواره ها,بازارچه ها ,ایرانیان UK
001 راهنمای مشاغل لندن    LONDON UK
002 راهنمای مشاغل بیرمنگهام  Birmingham UK
003 راهنمای مشاغل گلاسگو Glasgow UK
004 راهنمای مشاغل لیورپول Liverpool UK
005 راهنمای مشاغل لیدز Leeds UK
006 راهنمای مشاغل شفیلد Sheffield UK
007 راهنمای مشاغل ادینبرو Edinburgh UK
008 راهنمای مشاغل بریستول Bristol UK
009 راهنمای مشاغل منچستر Manchester UK
0010 راهنمای مشاغل لِستِر Leicester UK
0011 راهنمای مشاغل ناتینگهام
 Nottingham UK
0012  راهنمای مشاغل کمبریج  Cambridge

UK

0013 راهنمای مشاغل برایتون
Brighton 
UK
0014 راهنمای مشاغل ساوت‌همپتون Southampton
UK
0015 راهنمای مشاغل نیوکاسل Newcastle UK
0016  راهنمای مشاغل  کاردیف Cardiff UK
0017  راهنمای مشاغل کاونتری  Coventry UK
0018     UK
0019     UK
0020     UK
    
   

 

  راهنمای مشاغل لندن,

   تلفن 02079938685 

   

 

 راهنمای مشاغل شرکتهای ایرانی

 

 راهنمای مشاغل شرکتهای افغانی

 

 

 

3) آگهی مشاغل uk و مطالب با بیشترین بازدید کنندگان یلوپیج ایرانیان uk